ENTROPY

Az első és ezidáig egyetlen Kickstarter-es szerzeményem. Több okból döntöttem úgy, hogy támogatom az elkészítését.


Egyrészt ki akartam próbálni, milyen is ez a KS dolog. Másrészt első ránézésre megtetszett a sci-fi grafikája. Harmadrészt érdekes, gyors, taktikázós játékmechanizmust igért. Aztán persze örültem, hogy minden "sztreccsgól" teljesült, így még pompázatosabb kivitelt kaphattam kézhez. A várakozási idő igen tetemes volt, de még így is jobban jártam mint más KS játékok várakozó és szenvedő alanyai. Az Entropy csak pár hónapot csúszott, de végül csak ideért.


A játék egy szerepválasztós, egyszerre lapkijátszós, lapgyűjtős, blöffölős, dedukciós, enyhén tematikus kártyajáték.


Minden játékos négy azonos és egy speciális, a karakterének megfelelő képességű lappal játszik. Minden körben választanak egy lapot és azokat egyszerre fedik fel. Minden lapnak van egy száma, aminek sorrendjében hajtódnak végre. Ha többen azonos értékű lapot raknak, azok kiütik egymást.





A játék célja, hogy megtaláljuk és összegyűjtsük a darabokra hullott világunk részeit jelképező 4 lapot. Akinek ez elsőként sikerül, nyer.



A kártyalapok minősége osztályon felüli, némelyek szivárványszínben játszanak, a fénykép ezt nem teljesen adja vissza. Kaptam hozzá egy fémből készült dombornyomott érmét is ami jelölőként az egyik lapot helyettesítheti.

Entropy

Megjegyzések