EZ EGY KASZA TÁBLA

Kedvenc játékomhoz, a Scythe-hoz, már több kiegészítőt is beszereztem, melyek borsos ára volt sokáig az egyedüli visszatartó erő. De aztán úgy döntöttem, hogy inkább költök egy számomra ideális játékra többet, minthogy sorra vegyem és adjam el a kevésbé jó társasokat. A többéves tapasztalataim birtokában az ismertető videók alapján már elég jól le tudom szűrni, hogy melyik játékban mi lesz az a tényező, ami miatt a későbbiekben úgyis távozna a polcomról. Nem éri meg a macerát.


A Kaszában sokszor előfordult, hogy a tábla egy-egy mezője már szűkösnek bizonyult a rajta csoportosuló rengeteg mech, munkás és nyersanyag miatt. Meg is vásároltam a kiegészítő táblát, amivel a nagyról hatalmasra nőlt a játék helyigénye. Sajnos a kiegészítő tábla enyhén görbe volt és mivel nem volt megoldott a rögzítése, esetenként elcsúszhatott. Így ez a megoldás picit kényelmetlennek bizonyult. 


Ezért az az ötletem támadt, hogy pvc molinóra nyomtattatok egy, az asztalaimhoz megfelelő méretű, nagyított táblát, amit aztán feltekerve lehet tárolni. A hazai viszonyok között elég borsos áron lehetett volna ezt megoldani, de szerencsére a jó öreg interneten erre is találtam megoldást. Egy olasz cég, a Pixartprinting, nevetséges áron, profi webshopon keresztül kínált megoldást a problémámra.


Az eredeti tábla grafikája elérhető digitális formában is, nagy felbontásban. Mivel a bővített tábla ilyen módon nem publikus, ezért átalakítottam magamnak az eredetit. 25%-kal növeltem meg a méretét (a bővített változatnál ez 32%), így egy 103x79 centiméteres táblát kaptam (a bővített változat más méretarányú, más szerkesztésű), ami a kisebb és a nagyobb asztalomra is illeszkedik. A kártyák helyét visszakicsinyítettem az eredeti méretre. Az így kapott grafikából rendeltem egy egyszerű pvc bannert, mindenféle extra (szegés, tartószem vágás, zsebezés) nélkül. Mindezért postaköltséggel együtt kevesebb mint 12 eurót fizettem. Íme az eredmény:


Sajnos a szállítás során a dobozt, és vele együtt a molinót erősen meggyűrték, amiért külön köszönet a DHL futárszolgálatnak. Az anyagon maradandó gyűrődések keletkeztek, de szerencsére ezek inkább a hátoldalon látványosabbak, a felületen nem vészes. Csak azért mégis bánt. Íme a csomagolás:


A nyomat maga viszont perfekt lett, mind a színek, mind az anyag tökéletes, pontosan így álmodtam meg. Ezen az áron ez a minőség szinte hihetetlen. Alig várom, hogy játék közben is felavathassuk.
 
Update 2021.02.01. Azóta több táblát is készíttettem velük (Drakula Dühe, Lewis & Clark, stb.) és szerencsére a szállítás minden esetben rendben zajlott. A minőség változatlanul csúcs, ár érték arány maximális. A táblákat színével kifelé feltekerve tárolom karton postázóhengerekben. Semmi probléma nincs velük, kiterítve hamar kisimulnak.

Megjegyzések

  1. Szia, ezt az általad variált verziót el lehet kérni? Rendelnék én is egy ilyen molinós verziót mert tök jó az ötlet, főleg a nagytábla azért sokáig nem fogja bírni a terhelést, a ragasztó nekem már most elengedett itt-ott. Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uff, bocs, nem láttam a megjegyzésedet. A cikkbe benne van a link egyébként, letöltéssel eléred az eredeti méretben.

      Törlés

Megjegyzés küldése